مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-14اقتصادي

فارس من| رسیدگی به شکایات گران فروشی لوازم یدکی خودرو توسط اتحادیه


رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران، گفت: کمیسیون شکایت این اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران فروشی لوازم یدکی رسیدگی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان بر افزایش بی رویه قیمت لوازم یدکی خودرو نظارت شود عنوان کردند که افزایش بی رویه قیمت لوازم یدکی خودرو و فروش آن به چند برابر قیمت یکی از معضلات مصرف کنندگان این کالاها است، لذا از مسئولان خواستند تا به این موضوع رسیدگی شود.

در رابطه با این موضوع، سیداحمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: کمیسیون شکایت اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران فروشی، تقلب و بی کیفیتی کالای لوازم خانگی که در واحدهای صنفی اتفاق بیفتد رسیدگی می کند.

وی افزود: بنابراین افرادی که با این موارد مواجه شده اند می توانند به صورت حضوری به اتحادیه مراجعه و شکایت خود را در کمیسیون شکایت ثبت یا به صورت تلفنی شکایت خود را ثبت و پس از ثبت شکایت قطعا کمیسیون شکایت اتحادیه موارد را بررسی و رسیدگی می کند.

  رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان  لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران، گفت: توصیه ما به خریداران قطعات یدکی خرید از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب است، همچنین در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رسیدگی به شکایات گران فروشی لوازم یدکی خودرو توسط اتحادیه

فارس من| رسیدگی به شکایات گران فروشی لوازم یدکی خودرو توسط اتحادیه